Când te pregătești să organizezi evenimente corporate, alege una dintre cele 13 săli de evenimente cu facilități technice profesionale și un Grand Ballroom de la Hotel Caro. Într-o lume modernă, organizarea unui astfel de eveniment vine cu multă presiune. Însă serviciile noastre de organizare evenimente te vor ajuta să îți transformi conferința, workshopul sau întâlnirea într-un succes răsunător. Indiferent ce tip de evenimente corporate pregătești, la Caro ai o varietate de săli din care poți alege, în funcție de nevoia ta. Sălile de conferință sunt mici și intime sau mari și somptuoase și pot găzdui între 10 și 700 de oaspeți. În ele poți organiza ușor o conferință, un workshop, un business meeting, training, teambuilding și multe altele.
Ce îți oferă sălile de evenimente corporate de la Hotel Caro?
Știm foarte bine ce nevoi au atât mediul de business modern, cât și companiile la fel de active. Tocmai de aceea, sălile noastre sunt create și dotate pentru a acoperi o gamă cât mai variată de nevoi.
Fapt divers: fiecare sală este numită după un scriitor român celebru – acesta este modul nostru de a prețui și duce mai departe moșternirea culturală românească. Astfel, ne place să credem că fiecare sală are propria personalitate. Aceste săli sunt multifuncționale și au un design clasic sau contemporan. Poți alege astfel între Caro Grand Ballroom, Sala Eminescu, Sala Slavici, Sala Goga, Sala Vianu, Sala Rebreanu, Sala Sorescu, Sala Călinescu, Sala Maiorescu, Sala Minulescu. În fiecare sală vei regăsi toate facilitățile necesare pentru ca evenimentul tău să fie impecabil: WiFi, video proiector, ecran pentru proiecții și flip chart. Fiecare sală îți oferă o serie de facilități esențiale, la care se mai pot adăuga și altele, în funcție de nevoile tale:
-
Organizator de eveniment dedicat
-
Spațiu pentru activități în aer liber
-
400 de locuri de parcare
-
Centru de business complet echipat
-
Videoproiector
-
Ecran de proiecție
-
Flipchart
-
Panou de afișaj
-
TV & laptop
-
Printer multifuncțional
-
Sistem de sonorizare
-
Microfon fix/fără fir
-
Internet wifi
-
Suport tehnic
În funcție de set-up-ul sălii, poți aranja scaunele în modul theatre, U-shape, square sau classroom, iar capacitatea sălii se poate modifica în funcție de arajamentul necesar evenimentului tău.
Ce alte avantaje mai ai când organizezi evenimente corporate la Hotel Caro?
Dincolo de echipa dedicată de organizare de la Hotel Caro și dotările și facilitățile oferite de fiecare sală, la Caro mai ai câteva avantaje atunci când alegi să organizezi un eveniment aici.
#1 Acces direct la spațiile verzi din Grădina Caro
În timpul sezoanelor calde, o pauză de eveniment în grădina noastră va schimba starea invitaților tăi. Oaza noastră de natură este deja faimoasa pentru energia bună și pozitivă pe care o oferă celor ce poposesc aici. Astfel, vei crea un mix impecabil între profesionalismul necesar unui eveniment corporate și relaxarea autentică și socializarea din timpul pauzelor. Sigur, fiecare sală are propriul ei foaier, însă noi îți recomandăm cu toata inima explorarea spațiilor verzi.
#2 Poți continua socializarea post-eveniment într-unul din restaurantele sau terasele Caro
Structura de “hub” a Hotelului Caro facilitează îmbinarea unei game variate de servicii, iar preparatele delicioase nu fac excepție. După eveniment, tu și invitații tăi puteți petrece clipe memorabile, relaxante în restaurantele sau terasele noastre. Terasa Glucoza Bar, proaspăt redeschisă, este oricând pregătită de noi musafiri cu un meniu nou de vara. La fel, iubitorii de vinuri alese se pot bucura de selecția de vinuri din întreaga lume la Wine Bar “1000 de Chipuri”. Restaurantul la Vitrine, oaza noastră departe de agitația urbană, îți poate oferi câteva clipe de răgaz după o zi plină – te vei convinge de ce o considerăm “oaza noastră de zen”. Iar opțiunile pot continua!
Data viitoare când organizezi un eveniment business sau corporate, alege Hotel Caro! Ne vom asigura că evenimentul tău va avea parte de tot succesul pe care ți-l dorești!